Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi Peio ze Szczecina. Od 1 stycznia 2013 roku przejechałem 17905.60 kilometrów, ze średnią prędkością 20.15 km/h.
Więcej o mnie.

Trochę wpisów z poprzednich lat można znaleźć tutaj.



baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Stronę odwiedziło

unikalnych gości.

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy Peio.bikestats.pl
Pogoda w Polsce na stronę


Dane wyjazdu:
Dystans: 87.72 km
Temperatura: 12.0 C
Rower:Kross

Nowe Warpno - pogaduchy z burmistrzem.

Sobota, 9 listopada 2013 · dodano: 09.11.2013 | Komentarze 3

Pojechaliśmy zobaczyć jak wygląda nowa ścieżka rowerowa wybudowana w Nowym Warpnie, z powodu której tyle ostatnio szumu w mediach. W Nowym Warpnie, w trakcie naszej inspekcji, zatrzymał się samochód z którego wysiadł do nas mężczyzna. Okazało się, że to burmistrz Nowego Warpna. Spotkanie bardzo sympatyczne, wymieniliśmy poglądy na temat przedmiotowej ścieżki, wysłuchaliśmy argumentów burmistrza, przedstawiliśmy własne uwagi. Dowiedzieliśmy się również, że jeśli wszystko wypali to w przyszłym roku rusza budowa ścieżki do Rieth na nasypie byłej kolejki :-)). Świetna wiadomość dla rowerzystów!
Kontrowersyjnych barierek na krzyżówkach z leśnymi duktami już nie ma. Faktycznie był to nietrafiony pomysł, choć wynikał przede wszystkim z troski o bezpieczeństwo rowerzystów.
Generalnie, według mojej oceny ścieżka wykonana solidnie, asfaltowa, poprowadzona w ciekawym miejscu. Choć na razie to jedynie kilka km to po przedłużeniu jej do Rieth będzie to całkiem fajna trasa rowerowa.

ps. Wiało dzisiaj solidnie.










Komentarze
jurektc
| 14:48 niedziela, 10 listopada 2013 | linkuj Dornfeld piszesz że sie wycofali.Czy to znaczy że będą nie rozbierać ??
tunislawa
| 20:31 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj na fb już se pogadalismy o tym ...zajrzysz ? :P ?......a co do wiatru to mieliście w powrotnej drodze , nie ? ...oj ...bo ja się strasznie namęczyłam ....:)
dornfeld
| 20:10 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj Chwała Bogu, że się z tego wycofano ! Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to te barierki zdecydowanie je obniżały. Dużo bardziej prawdopodobne było najechanie na barierki np. po zmroku, zwłaszcza jak weźmie się pod uwagę przeciętny poziom oświetlenia rowerzystów w takich małych miasteczkach od zderzenia z pojazdem leśnym. Czy słyszał o ktoś o takim wypadku? Jest jeszcze inny aspekt tych barierek, dla mnie był to policzek prosto w twarz i jasny przekaz od projektantów " rowerzyści to ograniczeni umysłowo kretyni, którzy potrzebują specjalnych barierek był nie zderzyć się w pustym lesie" z widocznym i słyszalnym z daleka pojazdem leśnym".
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cyopr
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]